زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 4542
نویسنده پیام
admin آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها31
عضویت29 /9 /1391
دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید) - Advanced Download Managerبرای ویندوز، نرم افزار های مدیریت دانلود زیادی تولید شده و توسط کاربران اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند. اما دانلود منیجر خوب برای موبایل کم است. یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود برای موبایل، نرم افزار Advanced Download Manager می باشد. این نرم افزار همانند سایر Download Manager ها، می تواند سرعت دانلود را افزایش دهد. همچنین می تواند چندید فایل را به صورت همزمان دانلود کند. اگر فایلی را با نرم افزار Advanced Download Manager دانلود کنید و وسط کار قطع شود، می توانید در اتصال بعدی ادامه ی آن را دانلود کنید. (امکان Resume)پلتفرم : اندروید (Android 2.1 or later)
دانلود با حجم 477 کیلو بایت
دانلود از سرور اختصاصی فیتک دانلود
پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند
دیوارِ زندگی را زینگونه یادگاران
وین نغمه ی محبت بعد از من و تو مانَد
تا در زمانه باقیست آوازِ باد و باران
"محمدرضا شفیعی کدکنی"
دوشنبه 12 آبان 1393 - 23:08
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
seo20ma2 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها1
عضویت7 /10 /1395
پاسخ : 1 RE دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
سه شنبه 07 دی 1395 - 12:28
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
ashkan آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها8
عضویت23 /11 /1395
پاسخ : 2 RE دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
خیلی ممنون حسابی لازمش داشتم....
دانلود پلان
شنبه 23 بهمن 1395 - 12:49
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها24
عضویت26 /4 /1396
پاسخ : 3 RE سوغات چی ببریم؟
یکی از زیباترین آداب و رسوم مردم ایران خرید سوغاتی و گرفتن هدیه از سفر است. این سوغات ها گواهی، است بر اینکه به یاد عزیزانمان بوده ایم و جای آن ها در این سفر خالی بوده است. از طرفی هدیه گیرندگان مخصوصا کودکان بسیار خوشحال می شوند. در این مقاله قصد داریم سوغات تعدادی از شهرهای ایران را برای شما بیان کنیم.
سوغات کرمان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/kerman-Souvenir-02.jpg
سوغات کرمان بسیار متنوع است و برای همه مسافران این شهر جذابیت دارد. تنوع در سوغاتی های کرمان، هر سلیقه با هر توان مالی را راضی می کند و هیچ مسافری را دست خالی به دیار خود باز نمی گرداند. کسانی که به این شهر سفری داشته اند، می دانند که نمی توان به راحتی از کنار سوغاتی هایش گذشت.
مانند دیگر استان های ایران، سوغاتی کرمان به دو بخش تقسیم می شوند: بخش اول برای آن هایی که اهل هنر هستند یعنی صنایع دستی کرمان و بخش دوم خوراکی های خوشمزه و فوق العاده ی کرمان که هر کسی را شیفته ی خود می کند. کلمپه کرمان، زیره ی کرمان، قاووت کرمان، عرقیات کرمان، کماچ سهن، خرمای بم معروف ترین سوغات شهر کرمان هستند که قدمت بسیاری در این شهر دارند. برای تهیه ی بهترین نوع از سوغاتی های کرمان حتماً سری به بازار گنجعلی خان آن بزنید.
از سوغاتی های کرمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمنو

  • شیرینی برشتو

  • مسقطی سیرجان

  • سوهان زرند

  • حنا

  • سدر

  • کتیرا

  • گردو


سوغات تبریز تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/tabriz-Souvenir-04.jpg
یکی دیگر از شهرهای زیبای ایران زمین تبریز است که دارای سوغات فراوانی می باشد. در ادامه سوغات تبریز را برایتان معرفی میکنیم. تبریز یکی از شهرهای ایران با جاذبه های گردشگری زیادی است، که هر سال پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر داخلی و خارجی می باشد. آنچه از دیرباز با سفر ادغام شده آوردن ره آورد یا همان سوغاتی برای آشنایان است. خوشبختانه سوغاتی های شهر تبریز، تنوع زیادی دارد که میتوان متناسب با سلیقه مسافران در سبد خریدشان انواعی از صنایع دستی تبریز، خوراکی و شیرینی های تبریز را مشاهده کرد. مسافران بعنوان سوغاتی از شهر تبریز برای نزدیکانشان ره آوردهای زیادی تهیه می کنند و هیچ کدام دست خالی به شهر خود بر نمی گردند. سوغات معروف تبریز آجیل، باقلوا، قرابیه، نوقا، راحت الحلقوم، لبنیات و پنیر لیقوان است که یکی از یکی دیگر خوشمزه تر می باشد.
از دیگر سوغاتی های تبریز، موارد زیر را میتوان نام برد:

  • اریس

  • لوز

  • راحت الحلقوم

  • شیرینی کنجدی

  • شکلات تسبیحی

  • صابون مراغه

  • حلوا گردویی

  • عسل طبیعی کوهستان سهند


سوغات رشت تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/rasht-Souvenir-02.jpg
سوغات رشت موضوع جذابی است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. شهر رشت در استانی قرار دارد که از طرفی به دریا و از طرف دیگر به کوه و جنگل ختم می شود به همین دلیل تنوع بسیاری در محصولات و سوغاتی های رشت میتوان دید، کافیست سری به بازار بزرگ رشت بزنید و این تنوع را در سوغات و صنایع دستی رشت ببینید. بطور مفصل در بخشی دیگر به صنایع دستی رشت خواهیم پرداخت. در اینجا به سوغاتی های خوراکی خوشمزه و مخصوص رشت که نظر گردشگران را به خود جلب می کند، می پردازیم. از این میان شرح مختصری درباره ی رشته خشکار، زیتون، ماهی سفید، برنج، چای، رب انار، نان برنجی و کلوچه آورده ایم. تنوع سوغاتی های رشت آنقدر زیاد است که توضیح درباره ی همه آن ها امکان پذیر نیست، ولی در زیر تعدادی از سوغاتی های شهر رشت به اختصار برای خریدی آسان نام برده شده است:

  • کلوچه لاهیجان

  • کلوچه فومن

  • انواع ترشیجات

  • مربای بهارنارنج

  • انواع پرندگان و ماهی ها

  • مغز حلوا

  • خکاره دبیج

  • کدو مربا

  • اخته

  • نان کشتا

  • بادرنگ

  • باقلوای گل یاس

  • پول پرتقال مربا

  • آب غوره

  • حلوای به

  • کلوچه کوکی

  • بادام زمینی آستانه


سوغات همدان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/hamedan-komaj-4.jpgسوغات همدان موضوعی است که در این پست به شما معرفی کنیم. همدان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران می باشد، اگر از آثار تاریخی و طبیعت زیبایش دل بکنید و سری به بازارهایش بزنید، خوراکی ها و صنایع دستی همدان را خواهید دید که بی نظیر و تعریفی هستند. سوغات همدان تنوع بسیاری دارد بطوری که انتخاب از بین آن ها، برای هر مسافری دشوار است. اما از آنجا که قدمت شیرینی های همدان به بیش از چند صد سال می رسد و به قطب شیرینی سنتی غرب ایران معروف است میتوان شیرنی های این شهر را بعنوان بهترین سوغات تهیه کرد. از میان شیرینی های سنتی همدان انگشت پیچ، کماج و حلوا زرده شهرت بسیاری دارند همچنین شیره ی انگور در این شهر عمری طولانی دارد.
دیگر سوغاتی های همدان عبارتند از:

  • نان شیرمال

  • آبنبات قیچی

  • چای بغدادی

  • راحت الحلقوم

  • انواع ترشی و مربا


منبع: نشاط آوران
سئو سایت همواره جزء 3 شغل برتر دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و یادگیری سئو برای هر سطح سوادی ممکن است، به همین دلیل آموزش سئو نیوسئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها در ایران قرار گرفته است.
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 09:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
mahsa-nita آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها3
عضویت13 /4 /1396
پاسخ : 4 RE دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
خیلی ممنون بابته پسته خوبتون.بهترین وکیل دادگستری
قلم نوری و کام
شنبه 04 آذر 1396 - 10:13
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
ahp78 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها1
عضویت25 /12 /1396
پاسخ : 5 RE موفقیت در زندگی
زندگی زیباست. درواقع زندگی یک هدیه است. یک هدیه ارزشمند و واقعی از طرف خداوند متعال که بر انسان ارزانی داشته است.تمام متن زندگی زیباستراز موفقیت با تمام پستی و بلندی‌هایش زندگی زیباست. گاهی ممکن است در اثر فشارهای روزمره زندگی زیبایی‌های آن را نبینیم و داد از گله و اعتراض برداریم اما به‌محض اینکه از آن مسئله فارغ می‌شویم، گویی نه ناراحتی بوده و نه شکایتی.انسان برای ادامه حیات دو سبک زندگی در پیش رو دارد، یا می‌تواند سراسر عشق باشد و شادی و از لحظه‌های زندگی‌اش لذت ببرد یا اینکه دائماً به شرایط موجود اعتراض کند و اعلام عدم رضایت داشته باشد.قطعاً خیلی از ما ناخودآگاه رویه دوم را در پیش می‌گیریم و بدون اینکه خودمان بدانیم نه از اکنون زندگی‌مان لذت می‌بریم و نه آینده‌ای پربار برای خود می‌سازیم؛ فقط خود و زندگی مان را درگیر یک دور تسلسل باطل می‌کنیم که هیچ فایده و سودی برایمان نخواهد داشت.اصلاً گله و شکایت و نق زدن اگر قرار بود مشکلی از ما را حل کند و گره‌ای را بگشاید که تا الآن باید این اتفاق می‌افتاد و یک زندگی ایده آل و نیکو ایجاد می‌شد.پس بیایید راه دیگر را امتحان کنیم. راهی که بیشتر انسان‌های موفق و تأثیرگذار در این دنیا طی کرده‌اند و به دستاوردهای بی‌نظیر و موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیداکرده‌اند.
جمعه 25 اسفند 1396 - 01:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vahiddgn آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها34
عضویت14 /5 /1397
پاسخ : 6 RE تایر هواپیما
اگر تا به حال سفر هوایی انجام داده اید و یا هواپیماها را در فیلم ها و عکس ها دیده باشید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد چطور لاستیک های هواپیما می توانند وزن این وسیله نقلیه غول پیکر را تحمل کنند. یک بویینگ 777 استاندارد بدون محاسبه وزن مسافران و خدمه، حدود 227 تن وزن دارد و در هنگام فرود با سرعتی معادل 270 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.
اولین عامل تاثیرگذار در این قضیه، فرایند ساخت لاستیک های هواپیما است. در ساخت تایر هواپیما از مواد بادوام تری نسبت به تایرهای خودرو استفاده شده و در زیر آج از کابل هایی با جنس پلیمر آرامید استفاده می شود که این عامل به طور مستقیم بر میزان فشار قابل تحمل توسط لاستیک تاثیر می گذارد. فشار باد داخل تایرهای هواپیما 200 Psi است که این میزان بیش از شش برابر فشار باد لاستیک خودروهای سواری می باشد. همین فشار باد بالا باعث می شود تا لاستیک هواپیما در هنگام فرود نترکد.
تایرهای هواپیما کمی کوچکتر از تایرهای یک تریلی هستند و الگوی آج روی آنها بسیار ساده است. این شرایط به تایرها کمک می کند تا در هنگام فرود بر روی سطح زمین سر نخورد. گاهی اوقات در هنگام فرود لاستیک ها نمی چرخند و روی زمین کشیده می شوند که باعث می شود لاستیک دود کند. طرح ساده آج لاستیک هواپیما باعث می شود تا بتواند مدت زمان بیشتری این شرایط را تحمل کند. اما اگر لاستیک به مدت طولانی نچرخد دچار ترکیدگی می شود. به همین دلیل قوانین هوایی ایجاب می کند تا لاستیک های هواپیما قادر باشند فشاری معادل چهاربرابر استاندارد تعیین شده را به مدت حداقل سه ثانیه تحمل کند.
در حالت عادی تایرهای هواپیما تا 500 فرود قابل استفاده بوده و پس از آن با ترمیم و رسیدگی تا 7 برابر عمر اولیه شان نیز قابل استفاده هستند. تعداد بالای لاستیک های هواپیما کمک می کند تا در شرایط اضطراری ثبات خود را حفظ کند. هواپیماهای بزرگ 20 تایر دارند و هنگامی که یکی از آنها بترکد، بقیه لاستیک ها هواپیما را در حالت ثابت نگه می دارند.
منبع: دایان تایر
یکشنبه 14 مرداد 1397 - 13:45
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vahiddgn آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها34
عضویت14 /5 /1397
پاسخ : 7 RE تایر هواپیما
اگر تا به حال سفر هوایی انجام داده اید و یا هواپیماها را در فیلم ها و عکس ها دیده باشید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد چطور لاستیک های هواپیما می توانند وزن این وسیله نقلیه غول پیکر را تحمل کنند. یک بویینگ 777 استاندارد بدون محاسبه وزن مسافران و خدمه، حدود 227 تن وزن دارد و در هنگام فرود با سرعتی معادل 270 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.
اولین عامل تاثیرگذار در این قضیه، فرایند ساخت لاستیک های هواپیما است. در ساخت تایر هواپیما از مواد بادوام تری نسبت به تایرهای خودرو استفاده شده و در زیر آج از کابل هایی با جنس پلیمر آرامید استفاده می شود که این عامل به طور مستقیم بر میزان فشار قابل تحمل توسط لاستیک تاثیر می گذارد. فشار باد داخل تایرهای هواپیما 200 Psi است که این میزان بیش از شش برابر فشار باد لاستیک خودروهای سواری می باشد. همین فشار باد بالا باعث می شود تا لاستیک هواپیما در هنگام فرود نترکد.
تایرهای هواپیما کمی کوچکتر از تایرهای یک تریلی هستند و الگوی آج روی آنها بسیار ساده است. این شرایط به تایرها کمک می کند تا در هنگام فرود بر روی سطح زمین سر نخورد. گاهی اوقات در هنگام فرود لاستیک ها نمی چرخند و روی زمین کشیده می شوند که باعث می شود لاستیک دود کند. طرح ساده آج لاستیک هواپیما باعث می شود تا بتواند مدت زمان بیشتری این شرایط را تحمل کند. اما اگر لاستیک به مدت طولانی نچرخد دچار ترکیدگی می شود. به همین دلیل قوانین هوایی ایجاب می کند تا لاستیک های هواپیما قادر باشند فشاری معادل چهاربرابر استاندارد تعیین شده را به مدت حداقل سه ثانیه تحمل کند.
در حالت عادی تایرهای هواپیما تا 500 فرود قابل استفاده بوده و پس از آن با ترمیم و رسیدگی تا 7 برابر عمر اولیه شان نیز قابل استفاده هستند. تعداد بالای لاستیک های هواپیما کمک می کند تا در شرایط اضطراری ثبات خود را حفظ کند. هواپیماهای بزرگ 20 تایر دارند و هنگامی که یکی از آنها بترکد، بقیه لاستیک ها هواپیما را در حالت ثابت نگه می دارند.
منبع: دایان تایر
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 15:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vahiddgn آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها34
عضویت14 /5 /1397
پاسخ : 8 RE دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
زندگینامه افراد موفق
زندگینامه محمود حقیقت طلب . او در سال 1343 در شهر فومن به دنیا آمد. او متاهل و دارای سه فرزند است . دکتر حقیقت طلب در طول زندگی با سختی های زیادی مواجه بوده است اما روحیات و شخصیت این انسان بزرگ به صورتی بود که هیچگاه نتوانست خود را راضی کند که تبدیل به یک کارمند ساده در سازمان ها و موسسات دولتی شود. او تصمیم خودش را گرفته بود و میخواست که روی پای خود بایستد و چشمش به سازمان های دولتی برای تامین درآمد و شغل نباشد. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و برجسته ترین کارشناسان در حوزه مسکن به شمار می رود و توانسته در صنف مشاوره املاک به اهداف بزرگی دست پیدا کند.
شروع به کار
تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/10798-777x437.jpg
با وجود اینکه او فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود، در زمانی که 6 ماه از ازدواجش می گذشت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را در صنف مشاور املاک آغاز کند. در این زمان او سرمایه و پشتیبان مالی نداشت و مجبور شد کار خود را در یک مغازه کوچک اجاره ای و در کوچه ای بنست و خاکی شروع کند. مغازه ای که فاقد تلفن و حتی تابلو بود نقطه شروعی بود برای کسب و کار موفق این انسان بزرگ در صنف مشاوره املاک که در ادامه به این موفقیت ها هم خواهیم پرداخت.
علاقه به کار
تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/621709334352.jpg
دکتر حقیقت طلب به کسب و کار مشاوره املاک علاقه داشت با اینکه در آن زمان کار در صنف مشاورین املاک برای جوانی تحصیلکرده کاری کوچک و نامناسب به نظر می رسید، اما او هرگز فعالیت صنفی اش را از دوستان دانشگاهی، اقوام و همسر خود پنهان نمی کرد و همیشه به این صنف به عنوان صنفی پولساز، اشتغال آفرین و ثروت زا نگاه میکرد.
آموزگاران او را میتوان افراد کم دانشی دانست که به واژه بَر ( عرض ملک) بهر میگفتند و یا به جای تراس منزل از واژه ترانس استفاده می کردند. دیدن این وضعیت باعث شد که او به فکر اصلاح و نجات این صنف بیافتد تا بتواند شیوه و سبک غلط و سنتی دلالی را دچار تحول کند.
دکتر حقیقت طلب سابقه 18 سال حضور مشتاقانه در صنف مشاور املاک و همچنسن 13 سال سابقه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی در این صنف را دارد. یکی از اهداف و آرزوهای این انسان موفق تاسیس رشته دانشگاهی برای این صنف در کشور ایران است.
فراگیری تخصص های متنوع
در زندگینامه افراد موفق همیشه اشتیاق به کار را میبینیم. دکتر حقیقت طلب علاوه بر فعالیت مشتاقانه در این صنف در مراکز آموزشی مانند سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد، پیام نور و دیگر موسسات اموزشی و فرهنگی به امید فراگیری تخصص هایی چون اصول و فنون مذاکره ، مدیریت بازارگانی و مهندسی فروش، مدیریت کسب و کار، روانشناسی کاربردی، علم حقوق، عناصر معماری و عمران، نگارش قراردادها بوده و نیز سال ها انجام تحقیقات و مطالعات حقوقی، روابط عمومی و مجموعه قوانین ثبتی، حقوقی، مدنی و صنفی و از همه مهمتر تلفیق آن ها با تجربیات ارزشمند و کاربردی از وی فردی کارکشته، مجرب، صاحب نظر، کارشناس و تحلیلگر حاذق در حوزه مشاور مسکن، حقوقی، ثبتی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ساخته است.
بدون اغراق میتوان او را بنیان گذار آموزش های تخصصی و صنفی مشاوره املاک بر اساس استاندار سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز مولف تمامی منابع اموزشی این استاندارد بین المللی می باشد. او افراد شاغل در این صنف را به دو گروه مشاورین و مدیران تقسیم کرده است و متناسب با وظایف شغلی آن ها منابع اموزشی را تعریف و تالیف کرده است که در حال حاضر در سطح ایران به صورت علمی و کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد.
منبع: وبسایت ماهان تیموری
شنبه 06 بهمن 1397 - 11:20
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vahiddgn آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها34
عضویت14 /5 /1397
پاسخ : 9 RE دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای موبایل (اندروید)
تعریف هوش مالی
شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که هوش مالی چیست ؟ همان طور که ” آی کیو ” یا همان بهره‌ی هوشی ، سطح کلی هوش شما را مشخص می‌کند ، و ” ای کیو ” یا همان هوش هیجانی ، میزان توانایی‌ شما در کنترل هیجان‌های خودتان را نشان می دهد ، بهره‌ی شما از هوشی مالی ، به این معنی است که شما قادر هستید تصمیمات مالی هوشمندانه‌تری اتخاذ می‌کنید و اقدامات درست‌تری برای بهبود شرایط مالی‌تان انجام می‌دهید.
افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند ! یک خبر خوب برایتان داریم و آن ، این است که هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد .تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید . در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . در ادامه این مقاله ، تعدادی از این تکنیک ها را با هم مرور می کنیم .۱ ) در انجام وظایفی که دارید ، کوتاهی نکنید و از دستورات مافوقتان پیروی کنید۲ ) خودآموزی کنید ۳ ) فکرتان را عوض بکنید۴ ) زمانتان را به بهترین وجه ممکن سپری کنید۵ ) دائما با مدیران مالی موفق در تعامل باشید۶ ) دائما استراتژی‌ های مالی جدیدتر را یاد بگیریدبه طور خلاقه ۷ گام را برای شما نام می بریم تا یک به یک آن ها را پشت سر بگذارید و به موفقیت برسید :گام اول = به خود شناسی و خود آگاهی برسید و از همه مهارت ها و هنرهایی که دارید ، یک لیست تهیه کنید .
گام دوم = فرصت ها را ببینید و به سرعت آن ها را شناسایی کنید . ترستان از رو به رو شدن با موقعیت های جدید را کنار بگذارید .گام سوم = فرصت‌هایی که برایتان پیش می آید را با توجه به نقاط قوت‌ خودتان به فرصت هایی برای درآمد زایی تبدیل کنید .گام چهارم = خرجتان را کم تر از دخلتان بکنید تا بتوانید روزانه مبلغی را ذخیره کنید .گام پنجم = شروع به پس ‌انداز کردن بکنید .گام ششم = مبالغی که پس انداز کرده اید را سرمایه‌گذاری بکنید .گام هفتم = مکررا این ۶ مرحله ای که برایتان توضیح دادیم را تکرار بکنید .نتیجه گیریدر تعریف هوش مالی آمده است که افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند . هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد . تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید .در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . مدیرانی که هوش مالی بالاتری دارند ، از تمامی لحظات زندگی خود‌شان برای یادگیری بیشتر بهره می برند . برای این که بتوانید پول خودتان را با موفقیت مدیریت بکنید ، باید شروع بکنید به الگو برداری کردن از رفتارها و عادات و کارها و روش های افرادی که پیش از شما این راه پر پیچ و خم را طی کرده اند .شما باید به شغلی که دارید و وظایفی که بر عهده دارید ، به عنوان ابزاری برای افزایش پولتان و رسیدن به ثروتی که در سر دارید بیاندیشید . در چنین شرایطی تلاش شما روز به روز افزایش پیدا می کند و در نتیجه ، هوش مالی شما تقویت می شود.منبع: وبسایت ماهان تیموری
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 11:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :