فروشگاه انار

معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش حرفه‌ای ویدیو در اندروید

فیتک دانلود - مركز دانلود رايگان

جهت انتخاب بهترین اپلیکیشن‌های ویرایشگر ویدیو باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. بدون شک نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را مناسب تمامی افراد دانست و هر کاربر باید با توج

بیت کوین رایگان ,free btc
نظر شما در مورد قالب و محتوای این سایت چیست؟
جستجوگر پیشرفته



آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازديد آخرين ارسال
دانلود رايگان جديدترين ورژن آتس آپ جار 2.12.25 دانلود رايگان جديدترين ورژن آتس آپ جار 2.12.25 24 20112 sj-cup
کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟ کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟ 0 106 showerdrain
​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران ​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران 0 494 nik952148
وینچ کلمپ چیست ؟ وینچ کلمپ چیست ؟ 0 415 esku
گل فروشی آنلاین گل فروشی آنلاین 0 592 javadth
فروشگاه تخصصی نوار نقاله فروشگاه تخصصی نوار نقاله 2 1001 javadth
​معتبر ترین برندهای بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی ​معتبر ترین برندهای بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی 9 2337 nik952148
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ ​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 0 574 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ ​چرا جوش لیزر ؟ 0 592 nik952148
کاربرد کف کاذب کاربرد کف کاذب 0 637 hkermani99
نکات تور مشهد نکات تور مشهد 0 679 hkermani99
تاثیرات نظافت و پاکیزه بودن بر روی انسان تاثیرات نظافت و پاکیزه بودن بر روی انسان 1 963 dgmmzit
​فروش قطعات صنعتی ​فروش قطعات صنعتی 1 842 dgmmzit
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس 0 653 dgmmzit
فروشگاه تخصصی بلبرینگ فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 892 dgmmzit
[Forum_Post_Title] صفحه اول انجمن | [Forum_Post_Title] ثبت نام در انجمن | [Forum_Post_Title] ورود به پنل کاربری
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش حرفه‌ای ویدیو در اندروید

امروزه دوربین‌های گوشی‌هوشمند می‌توانند با کیفیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته، اقدام به ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها کنند. به همین دلیل تقاضا برای اپلیکیشن‌های ویرایشگر در موبایل هم افزایش یافته است و کاربران به دنبال عناوینی با امکانات بیشتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تری می‌گردند. اگرچه نمی‌توان انتظار ویرایشگرهای حرفه‌ای مخصوص کامپیوتر را از آن‌ها داشت، اما در ادامه به تعدادی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید اشاره خواهیم کرد که قادر هستند طیف وسیعی از نیازهای افراد در این زمینه را پاسخگو باشند.

انتخاب اپلیکیشن‌های برتر ویرایشگر ویدیو

جهت انتخاب بهترین اپلیکیشن‌های ویرایشگر ویدیو باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. بدون شک نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را مناسب تمامی افراد دانست و هر کاربر باید با توجه به نیازهای خود، عنوان مناسب را برگزیند. رابط کاربری چشم‌نواز و امکان استفاده آسان از قابلیت‌ها، یکی از مهم‌ترین نکات درباره یک اپلیکیشن ویرایشگر ویدیو مناسب است که در صورت عدم وجود، می‌تواند موجب سردرگمی در استفاده‌های ابتدایی شود. همچنین پشتیبانی از قالب‌های آماده می‌تواند به مقدار بسیار زیادی در زمان صرفه‌جویی به عمل آورد. پشتیبانی از فرمت‌ها و رزولوشن‌های مختلف، عملکرد سریع و پایداری بالا از دیگر مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه داشت.

بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید

۱. برنامه FilmoraGo

اپلیکیشن FilmoraGo یکی از ویرایشگرهای ویدیو بسیار محبوب نزد کاربران موبایل است که تمامی امکانات استاندارد مانند برش، تغییر اندازه و افزودن قالب یا موسیقی را ارائّه می‌دهد. امکان دریافت خروجی با ابعاد مختلف مثل ۱ به ۱ برای اینستاگرام و ۱۶ به ۹ برای یوتیوب هم وجود دارد. ویژگی‌های پیشرفته‌تر آن شامل معکوس کردن پخش، افزودن ترانزیشن، ساخت ویدیوهای اسلوموشن و اضافه کردن متن می‌شود.

بیشتر ویژگی‌های برنامه FilmoraGo رایگان است؛ اما برخی از آن‌ها تنها از طریق پرداخت درون برنامه‌ای یا استفاده از نسخه کرک شده قابل استفاده خواهند بود. همچنین ویدیوهای تهیه شده توسط نسخه رایگان دارای واترمارک هستند. از سایر امکانات اپ می‌توان به پیش نمایش زنده، وارد کردن مستقیم ویدیوها و تصاویر از اینستاگرام و فیسبوک و قالب‌های باکیفیت قابل خرید اشاره نمود که موجب شده است که در میان بهترین های برنامه ادیت فیلم حرفه ای اندروید قرار بگیرد.

۲. برنامه ادوبی Premiere Rush

ادوبی صاحب یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو در کامپیوتر است که نسخه ساده‌تر آن را با نام اپلیکیشن Premiere Rush برای گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کرده است. کار با این اپ، سریع و آسان است و با وجود رایگان بودن، خبری از واترمارک روی فایل‌های خروجی نیست. ادوبی محصول خود را مناسب تولیدکنندگان محتوای آنلاین می‌داند و تنظیمات کاربردی جهت بهره‌مندی در شبکه‌های اجتماعی داخل آن قرار گرفته است.

برنامه Premiere Rush در کنار قابلیت‌های استاندارد ویرایش ویدیو، از افکت‌های بصری، تغییر رنگ، ایجاد عناوین سفارشی و نوشتن متن هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین دوربین داخلی برنامه قادر به ضبط ویدیوهای با کیفیت است. کاربران می‌توانند چندین قطعه را به صورت همزمان در تایم لاین اپ قرار دهند و اقدام به ساخت محتوای مناسب اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و... غیره کنند. قابلیت کراس پلتفرم از دیگر مواردی است که پریمیر راش را به یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید تبدیل کرده است.

۳. برنامه InShot

اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید و به یک ویرایشگر ویدیو قدرتمند بدون قرارگیری واترمارک و تبلیغات مزاحم نیاز دارید، اپلیکیشن InShot می‌تواند نقش یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید را ایفا کند. رابط کاربری متفاوت و نوآورانه آن موجب شده است تا استفاده از عملکردهای مختلف آسان شود و تنها با دیدن تیزرهای تبلیغاتی در نسخه رایگان قادر خواهید واترمارک را از فایل‌های خروجی بدست آمده، حذف کنید.

قابلیت فریز کردن بخش خاصی از ویدیو در کنار ویژگی‌های استاندارد و پشتیبانی از خروجی فایل‌های 4K هم از دیگر نقاط قوت برنامه InShot محسوب می‌شود. همچنین گزینه‌های خاصی برای آپلود ویدیو با ابعاد متناسب شبکه‌های اجتماعی گوناگون مثل اینستاگرام و تیک تاک در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که آن را به ابزاری کاربردی برای ویدیو بلاگرها تبدیل کرده است.

۴. برنامه PowerDirector

اپلیکیشن PowerDirector یکی از پرامکانات‌ترین ویرایشگرهای ویدیو است که توانسته در میان بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید قرار بگیرد. رابط کاربری اپ به نسبت ساده است؛ اما کاربران برای تسلط کامل روی عملکردهای مختلف به کمی زمان نیاز خواهند داشت. پس از یادگیری قسمت‌های مختلف، قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ویرایش دلخواه خود را روی فایل‌ها اعمال کنید و از افکت‌های بصری مختلف بهره بگیرید.

بیش از ۳۰ افکت و ترانزیشن متنوع در برنامه PowerDirector به چشم می‌خورد و راهنمای ابتدایی آن می‌تواند کاربران را در هنگام آغاز استفاده از اپ، راهنمایی کند. اغلب قابلیت‌های کاربردی مثل پشتیبانی از پرده سبز در نسخه رایگان وجود دارد؛ ولی با آپگرید به نسخه کامل می‌توانید از خروجی با رزولوشن بالا در کنار حذف تبلیغات و واترمارک نیز بهره‌مند شوید. شایان ذکر است که برای اجرای آن تنها به اندروید ۴.۳ یا نسخه‌های جدیدتر نیاز است که مزیت نسبی در برابر رقبا به شمار می‌رود.

۵. برنامه VideoShow

اپلیکیشن VideoShow موفق شده است جوایز بسیاری را به عنوان بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای اندروید در گوگل پلی دریافت نماید. رابط کاربری ساده آن، توانسته سهولت استفاده را برای کاربران به ارمغان آورد که موجب محبوبیت بالا شده است. در کنار ویژگی‌های پایه ویرایش ویدیو، امکان جذاب‌تر کردن آن‌ها با استفاده از افزودن متن، افکت، موسیقی و جلوه‌های صوتی هم وجود دارد.

بیش از ۵۰ قالب آماده، از نکات مهم دیگر درباره برنامه VideoShow است که در زمان کاربر صرفه‌جویی به همراه خواهد داشت. در هنگام تهیه فایل خروجی هم گزینه‌هایی برای کاهش حجم از طریق فشرده‌سازی به چشم می‌خورد که تاثیر چندانی روی کیفیت تصویر نخواهند داشت. محو کردن پس‌زمینه، تنظیم سرعت صدا و بهبود کیفیت آن و تبدیل فایل صوتی به mp3 از دیگر امکانات مهم اپ هستند. البته نسخه رایگان روی فایل‌ها واترمارک قرار می‌دهد و ممکن است کیفیت مشابه با عناوین رقیب را ارائه ندهد. برخی کاربران هم در هنگام اشتراک‌گذاری ویدیوها در سایر پلتفرم‌ها با مشکل برخورد کرده‌اند.

۶. برنامه KineMaster

احتمالا در گذشته آوازه اپلیکیشن KineMaster به گوشتان رسیده باشد یا تجربه استفاده از آن را داشته باشید. ترکیب رابط کاربری چشم‌نواز در کنار قابلیت‌های کاربردی مثل کشیدن و رها کردن فایل‌ها توانسته است یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید را پدید آورد. کاربران در این اپ از قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند خروجی نیمه حرفه‌ای را در زمان کوتاهی بدست آورند.

افزودن ترانزیشن‌های متنوع بین قسمت‌های مختلف ویدیو یا اضافه کردن متن و زیرنویس به آسانی در برنامه KineMaster امکان‌پذیر است؛ اما برای حذف واترمارک باید از نسخه پرمیوم استفاده نمایید. البته بیشتر قابلیت‌ها در نسخه رایگان بدون پرداخت هزینه در دسترس قرار دارند.

۷. برنامه Quik

اپلیکیشن Quik محصولی از شرکت مشهور GoPro است که در زمینه ساخت تجهیزات فیلمبرداری ورزشی فعالیت دارد. این اپ به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌توان از آن برای ویرایش سریع ویدیوها یا تصویر استفاده نمود. همچنین ویژگی ساخت خودکار ویدیوها می‌تواند برای به اشتراک‌گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی کاربردی باشد.

رزولوشن‌های 1080p و 720p برای ذخیره ویدیوها در برنامه Quick در نظر گرفته شده‌ است و می‌توان فایل‌های خروجی را به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی نیز قرار داد. به طور کلی این اپ از پایداری مناسبی برخوردار است و خبری از تبلیغات آزاردهنده هم در آن نیست؛ به همین دلیل می‌توان لقب یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید را به آن داد. همچنین باید اشاره کنیم که سازگاری با دوربین‌های فیلمبرداری گوپرو، نگهداری پروژه‌های ناتمام و ذخیره ویدیوهای ۶۰ فریم نیز در لیست قابلیت‌های آن قرار دارد.

۸. برنامه VivaVideo

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن VivaVideo سعی داشته‌اند تا محصولی همه‌کاره با امکانات متعدد را در اختیار کاربران قرار دهند و در نهایت موفق به ساخت یکی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید شده‌اند. صدها افکت بصری مختلف درون آن به چشم می‌خورد و فیلترها و استیکرهای متنوعی هم ارائه می‌شوند. همچنین ابزارهای استاندارد ویرایش ویدیو را هم باید به موارد گفته شده اضافه کنیم.

برنامه VivaVideo بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و افراد می‌توانند اقدام به اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا در شبکه‌های اجتماعی نمایند. ابزار ساخت کلاژ از ویدیوها جهت ترکیب آن‌ها و قالب‌های آماده هم از محبوبیت بالایی در نزد کاربران برخوردار هستند. خوشبختانه این اپ از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی به عمل می‌آورد؛ اما متاسفانه کار با بیش از یک فایل در آن کمی دشوار است و تبلیغات نمایش داده شده در نسخه رایگان هم می‌تواند در استفاده طولانی مدت، آزاردهنده باشد.

۹. برنامه Funimate

همانطور که از نام اپلیکیشن Funimate مشخص است، ابزاری برای ساخت ویدیوهای بامزه و سرگرم‌کننده محسوب می‌شود که می‌تواند لحظات ساده روزمره را به ویدیوهایی خلاقانه تبدیل نماید. واضح است که چنین اپی، از قابلیت داخلی برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شده است و تمرکز ویژه‌ای روی ایجاد و ویرایش ویدیوهایی با مدت زمان کوتاه دارد.

ساخت حساب کاربری پیش از بهره‌مندی از قابلیت‌های برنامه Funimate ضروری است. همچنین درون آن می‌توانید به دنبال کردن سایر افراد بپردازید یا دنبال‌کنندگان خود را داشته باشید. افکت‌های متنوع مناسب ویدیوهای کوتاه موجب تبدیل این اپ به بخشی از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید شده است؛ ولی نمایش تبلیغات در آن ممکن است کمی بیش از حد صورت بگیرد.

۱۰. برنامه VN Video Editor

وقتی صحبت از بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای اندروید به میان بیاید، قطعاً باید نامی از اپلیکیشن VN هم برده شود. این اپ تمرکز خاصی روی فیلترها، افکت‌ها، ترانزیشن‌ها و قالب‌های آماده دارد. از نظر امکانات می‌توان آن را به پاور دایرکتور تشبیه کرد؛ زیرا از تایم لاین قدرتمندی بهره‌مند شده است.

کاربران در هنگام تهیه فایل خروجی می‌توانند از میان گزینه‌های ۲۴ و ۶۰ فریم بر ثانیه، یکی را انتخاب کنند که در کنار بیت ریت‌های مختلفی هم قرار می‌گیرد. اغلب قابلیت‌های درون آن به صورت رایگان قابل استفاده است؛ اما این مسئله به بهای نمایش تبلیغات تمام شده است. همچنین مانور زیاد روی فیلترها و افکت‌ها موجب شده است تا در سایر زمینه‌ها کمبود‌هایی حس شود.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

:: بازدید : 436
:: ارسال شده در: اخبار , اخبار عمومی , اخبار کامپیوتر و اینترنت , موبايل , نرم افزار اندرويد ,
:: مطالب مرتبط:
» موتور جستجوی PreSearch پری‌ سرچ چیست؟ ,
» دهک بندی یارانه ,
» خریدو فروش ارز دیجیتال ,
» ثبت نام و دریافت کد بورسی رایگان ,
» جشنواره بزرگ پاییزی همراه بانک تجارت ,
» دانلود رایگان بانک شماره موبایل کل کشور - همراه اول و ایرانسل ,
» دانلود رایگان نمونه سوالات پداگوژی ,
» دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی 1394 ,
» اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 ,
» کسب درآمد تضمینی در اینترنت ,

:: برچسب‌ها: ویرایشگر , FilmoraGo , Premiere Rush , InShot , PowerDirector , VideoShow , KineMaster , Quik , VivaVideo , Funimate , VN Video Editor , اندروید , رایگان , نرم افزار , دانلود , ورژن , جدید , اخبار , موبایل , تلفن همراه ,
نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [دوشنبه 15 فروردین 1401 ] [ 23:31]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اخبار
نرم افزار
موبايل
كتاب الكترونيكي
طراحي سايت
اتو کد
بازي كامپيوتر
ترفند و آموزش
فیلم و سریال
آهنگ
کسب درآمد
بورس
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 399
کل نظرات کل نظرات : 238
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 16
تعداد اعضا تعداد اعضا : 339

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 164
باردید دیروز باردید دیروز : 2,874
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 6,212
بازدید ماه بازدید ماه : 35,051
بازدید سال بازدید سال : 274,725
بازدید کلی بازدید کلی : 6,483,429

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.168.76
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

هاست رایگان