زمان جاری : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 3:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 681
نویسنده پیام
hkermani99 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها2
عضویت14 /12 /1398
نکات تور مشهد
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ندا بال آسمان، تور مشهد برگزار می کند. اگر شما همراه با تور مشهد به این شهر آمده اید ما برای شما میخواهیم در اینجا نکاتی ارزنده بگوییم که نیاز است در مشهد به آن ها دقت کنید.
یکی از نکاتی که در مورد سفر خود باید لحاظ کنید این است که چند غذای مشهدی وجود دارد که بسیار معروف هستند و به شما که به مشهد آمده اید پیشنهاد می شود حتما آن را تست کنید: شله مشهدی، شیشلیک و حمص.
شله مشهدی یا شله، نوعی آش است که از ادویه جات بسیار، گوشت و حبوبات تشکیل شده و شیشلیک هم کباب با گوشت بره است. حمص نیز غذایی لبنانی است که شبیه حلیم بوده و مزه و طعم بی نظیری دارد. پیشنهاد می کنیم در سفر با تور مشهد ندا بال آسمان، تست این غذاها را از دست ندهید.
یکی دیگر از نکات سفر به مشهد که به همه پیشنهاد می شود این است که اگر قصد دارید هزینه سفرتان را کاهش دهید بهتر است در خرید سوغاتی ها دقت لازم را به عمل آورید. به عنوان مثال می توانید پول کمتری با خود به بازار های محلی ببرید تا خرج کمتری کنید. مشهد از بازارهای سنتی، محلی و پاساژهای مدرن پر شده است. اگر اولین باری است که به مشهد می آیید و زیادی اهل خرید هستید می توانید پول کمی را با خود به بازار ببرید. راه دیگر این است که از بازارهای اطراف حرم زیاد خرید نکنید چرا که همانطور که معلوم است قیمت اجناس این مناطق بسیار بیشتر از سایر جاهاست و شما می توانید جنس با همان کیفیت را در سایر مغازه ها در پاساژهای دیگر نیز تهیه کنید. هنگام خرید سوغات مشهد نیز حواستان باشد نیازی نیست سوغات زیاد یا گرانقیمت برای اقوام خود بخرید!
امیدواریم در تور مشهد ندا بال آسمان، سفر لذت بخشی را سپری کنید.
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 18:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :