زمان جاری : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 9:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 638
نویسنده پیام
hkermani99 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها2
عضویت14 /12 /1398
کاربرد کف کاذب
اگر شما از جمله کسانی هستید که آشنایی با کف کاذب ندارید و یا نمیدانید برای محیط کاری خود از کف کاذب استفاده کنید یا خیر، این مقاله floorcell را به شما پیشنهاد می کنم.
کف کاذب معمولا برای ادارات، سازمان ها، تاسیسات و حتی منازل و مغازه ها کاربرد دارد. یکی از مهم ترین کاربردهای کف کاذب، کاهش وزن ساختمان ها می باشد. شما با اجرای کف کاذب floorcell میتوانید شاهد کاهش 10 درصد از وزن سازه ساختمان خود باشید که البته میزان بسیار چشمگیری است. این نوع از کف های کاذب بدون نیاز به محل اتکا، و با نصب از اطراف استفاده می شوند و حتی قابلیت نصب بر روی سطوح ناهموار و ناصاف را نیز دارد که انعطاف پذیری بسیار بالایی را برای اجرا در اختیار مصرف کنندگان و مجریان قرار می دهد.کف کاذب درست مشابه همان کاری را انجام می دهد که سقف های کاذب انجام میدهند، یعنی یک فضای اختصاصی برای استفاده های بخصوص ایجاد می کند.کف کاذب از این جهت کاذب نامگذاری شده که سازه اصلی ساختمان نیست و با نصب اجزاء مختلف، یک سطح ساختگی را بعنوان سطح اصلی ساختمان ایجاد میکنیم تا از فضای ایجاد شده بتوانیم به منظورهای مختلفی استفاده کنیم.
یکی دیگر از کاربردهای کف کاذب floorcell ، گرمایش از کف در اماکن مسکونی و اداری می باشد که به کمک آن گرما را از کف به محیط وارد می کند.
برای اجرای کف کاذب، سفارش خود را در سایت floorcell.com ثبت کنید و از مشاوران سایت سوالات خود را بپرسید.
چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 19:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :