معرفی سرویس همراه اول در راستای شعار هیچ کس تنها نیست با ارائه مجموعه سرویسshyهایچتر اضطراری مشترکین اعتباری خود را در هنگام اتمام شارژ حمایت خواهد کرد کد میان...
این سایت به منظور ایجاد محلی امن و رایگان جهت انتشار مطالب و نرم افزار های گوناگون می باشد . تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در این سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جهت استفاده هر چه بیشتر از این سایت پیشنهاد می شود که در این سایت ثبت نام کنید و ایمیل خود را در خبرنامه سایت ثبت کنید تا از بروزرسانی های انجام گرفته در سایت مطلع شوید .با تشکر مدیریت سایت
همراه اول در راستای شعار هیچ کس تنها نیست با ارائه مجموعه سرویسهایچتر اضطراری مشترکین اعتباری خود را در هنگام اتمام شارژ حمایت خواهد کرد.
کد میانبر مجموعه سرویسهای چتر اضطراری*۱۱۱*۲۶# میباشد. این سرویسها عبارتند از:
۱.مکالمه اضطراری: مشترکینی که شارژ کافی ندارند میتوانند از همراه اول بخواهند که پنج دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به ایشان ارائه کند.
* در شرایط اضطراری (اتمام شارژ) با ارسال کد *۱۱۱*۲۶۱# از همراه اول ۵ دقیقه مکالمه رایگان با شماره های همراه اول و تلفن ثابت، دریافت نماید.
* مهلت استفاده از این پنج دقیقه تا یک روزخواهد بود.
به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....
.درخواست تماس: مشترکینی که شارژ کافی ندارند میتوانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند که با ایشان تماس بگیرند.
* در شرایط اضطراری با ارسال کد *۱۱۱*۲۶۲# و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکین همراه اول درخواست تماس نمایید.
* این درخواست از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید.
۳.درخواست شارژ: مشترکینی که شارژ کافی ندارند میتوانند از سایر مشترکین همراه اول بخواهند که برای ایشان انتقال شارژ انجام دهند.
* در شرایط اضطراری با ارسال کد *۱۱۱*۲۶۳# و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکین همراه اول درخواست شارژ نمایید.
* مبلغ این شارژ ۱۰۰۰ تومان خواهد بود. درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید و این امکان را به مشترک میدهد تا با ارسال عدد ۱ انتقال ۱۰۰۰ تومان شارژ را تائید و یا با ارسال عدد ۲ درخواست را رد کند.
* درصورت تایید مشترک انتقالدهنده شارژ، مبلغ ۱۰۰۰ تومان به حساب وی منظور میشود، و با کسر ۴۰ تومان به عنوان کارمزد انتقال، مبلغ ۹۶۰ تومان به اعتبار شما انتقال خواهد یافت.
قوانین و شرایط کلی
شرایط عمومی و محدودیتهای سرویسها در جدول زیر ارائه شده است:
سرویس
شرایط برخورداری از سرویس
محدودیت ها
مکالمه اضطراری
·مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان
·حداکثر ۱ بار استفاده در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار
·حداکثر ۱ بار استفاده در فاصله زمانی ۳۰ روز
درخواست تماس
·مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان
·مشترکین با شرایط قطع یک طرفه
·مشترکین با شرایط قطع دو طرفه
·ارسال حداکثر ۵ درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار
درخواست شارژ
·مشترکین فعال با اعتبار کمتر از ۲۰ تومان
·مشترکین با شرایط قطع یک طرفه
·مشترکین با شرایط قطع دوطرفه
·ارسال حداکثر ۵ درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار